20 Nisan 2013 Cumartesi

Merhaba




Sevgili Dostum Başak'ın Yutmografına (www.yutmografim.com) (ya da Yutmi'ye) kardeşlik etsin diye -kesinlikle kıskançlıktan değil yani- blog yapma fikrini nihayet hayata geçirdim.
Bu aslında bir çeşit internet günlüğü...
Ya da dertleşmek için bir çaba da denilebilir.

2013 yılı fotograf açısından oldukça hareketli ve zengin başlayınca  başta eşim Senem ve kardeşim Tolga olmak üzere bir çok kişi çektiğim fotografları bir blogda toplamamı benden istediler.

4-5-6 Ocak tarihleri arası Ankara'dan Sarıkamış'a yaptığım ve bir kısım karelerini yukarıdaki klipte paylaştığım yolculuk ilk yayın oldu.

Sizlerin de katılımları ile birlikte zenginleştireceğimiz bir ortam olsun dilerim.

Sevgi ve selamlar...

2 yorum:

  1. Merhaba Çoşkun akan derem :)) Hadi bakalım blogun hayırlı uğurlu olsun. Önce bir kutlama yapasım, sonra da üye olayım bakalım :)) Çocuk en ön sırayı kapmış. Uyanık... ben de gerilerde kalmayayım ilk beşe gireyim bari :)
    Tekrar hayırlı olsun. Laf aramızda ben sen yazıp çizmezsin diye bilirdim, meğerse elin kalim de tutarmış be a :) Öpüyorum yanacıklarından...

    Sevgilerimizle,

    Yutmi&başak

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil